Subject: Päring
From: Kristine Kõps <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 30 Dec 2024 16:58:48 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses viimastel aastatel sagenenud nn varjatud puuduste 
probleemiga, kus selle alusel hagetakse nii ettevõtjaid kui erainimesi 
(segane kohtusüsteem, mistõttu paljud inimesed juba ei julge oma kinnisvara 
müüa ning ka ehitusettevõtjad peavad aina enam mõtlema, kuidas ennast rohkem 
kaitsta) ja viimase Jan Uuspõllu teemaga seonduvalt - kas 
justiitsministeerium planeerib seadusloome muudatust?

Meilgi on neli copy paste näidet, kuidas tagatakse kohtuliku hüpoteegiga 
500000eur väärtustes meie kinnisvara ja asjad on maakohtus juba 3.a järjest 
mitte kuskile jõudmata, kuid see takistab äritegevust. Neid ettevõtteid on 
palju, kes samade probleemide küüsis vaevlevad ja kohus ja riigi 
õigussüsteem toetab seda ning abi ei ole võimalik saada.

Kas on planeeritud ehitusvaldkonnas tegutsevate inimeste praktilist kogemust 
ja infot küsida, et selline asjaajamine pahatahtlike inimeste poolt ära 
lõpetataks?

Lugupidamisega

Kristine Kõps

[email-masked]

www.farmada.ee

NB! Käesolev e-kiri ja selle võimalikud manused on adresseeritud üksnes 
ülalmärgitud isikutele. Kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet või 
teavet, mille avaldamine on seadusega piiratud. Kui kiri on jõudnud Teieni 
ekslikult või Te ei ole kirjas märgitud adressaat, on Teil keelatud kirjas 
sisalduvat teavet avaldada, paljundada või levitada ning teabe avaldamine, 
paljundamine või levitamine võib olla ka seadusega vastuolus. Palun teatage 
kirja saamisest kohe saatjale ning kustutage kiri ja selle manused oma 
arvutisüsteemist. Täname Teid!